Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Rabu, 18 Jun 2008

Minyak Naik................(Naik Minyak)

Akibat minyak punya pasal...15/6/08 keluar skabar tamil Malaysia Nanban,kisah penjaga yang minta cikgu diberhentikan kerana memangil dan menulis nama anaknya TOYOL . Ini terjadi selepas cikgu tersebut yang marah kerana murid nya tidak menulis nama didalam kertas peperiksaan yang baru lepas.Bila difikirkan wajarnya refleks ayah tersebut kerana kalau anak nya toyol maka beliau siapa...dan cikgu tersebut pula jika benar marahkan murid jgnlah memberi gelaran, mungkin tindakan /denda yang setimpal boleh dibuat.Apapun pekara telahpun berlaku maka kita semua ambilah pengajaran dari isu tersebut.N24 respon kerana ayah pelajar ada menunjukan kertas pperiksaan tersebut masa kehadiran beliau ke program Tuan Ibrahim tempoh hari

Parlimen akan gempar dengan usul tidak percaya terhadap PM

KUALA LUMPUR, 18 Jun (Hrkh) - Pengumuman yang dinantikan seluruh rakyat Malaysia akhirnya terjawab hari ini apabila ahli Parlimen Parti Progresif Sabah (SAPP) didakwa akan mengemukakan usul undi tidak percaya terhadap Perdana Menteri, Dato' Seri Ahmad Badawi dalam sidang Dewan Rakyat Isnin ini.

Tindakan ini adalah sejarah yang mungkin tidak dapat dilupakan Perdana Menteri dan rakyat Malaysia bahawa usul tidak percaya akan dikemukakan terhadap perdana menteri.

"Sewaku sidang Dewan Rakyat mulai Isnin ini, 23 Jun, ahli-ahli Parlimen kita akan menyokong undi tidak percaya kepada PM.

Sama ada usul itu akan dikemukakan oleh ahli Parlimen kita atau ahli Parlimen lain, akan diputuskan bila tiba masanya,ujar satu kenyataan yang tersiar dalam satu laporan hari ini.Tu dia no ...kan dah naik minyak...