Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Khamis, 1 Mei 2008

Pesta Sukan BolaSepak dan Bola Jaring PASTI Jasin



Alhamdulillah buat julung kali menyertai hari sukan peringkat kawasan, PASTI AsSalam menunjukkan semangat kesukanan yang sungguh tinggi didalam menjayakan sukan tersebut. Pasukan AsSalam yang baru ditubuhkan berjaya mendapat tempat keempat keseluruhan bola sepak setelah mengalahkan pasti Alamin 1-0, kalah dengan alikram 2-1 dan menang dengan AsSyakirin 2-1 pada pusingan pertama dalam kumpulan A. Walau pun mendapat naib juara kumpulan A pasti AsSalam menunjukan kesungguhan didalam peringkat separuh akhir dimana berjumpa dengan juara kumpulan B iaitu pasti Nurul Iman.
Seterusnya bagi menentukan tempat ke tiga/keempat pasti AsSalam sekali lagi bertemu sengan pasti AlIikram dimana permainan ditentukan dengan tendangan penalti setelah seri 2-2 hinga masa penamat. tendangan yang berjaya membolosi gol AlIkram dimasukan oleh penyerang AsSalam iaitu Mohad Amirul Aiman Bin Ariffin namun pemain impot AsSalam iaitu Aiman dan Khairil tidak berjaya memasukan gol yang membawa kemenangan kepada AlIikram2-1.
Bagi pasukan bola jaring pula pasukan AsSalam hanya berjaya memasukan 2 gol semasa bertenu dengan Pasti Nurul Iman dan mendapat sagu hati.
Walau bagaimana pu setimggi-tinggi tahniah diucapkan kepada Pasti AsSalam, terimakasih kepada jurulatih guru dan khas semuanya untuk warga assalam.